Nissin radiální pumpa MCBR19N černá - set | Internetový prodej náhradních dílů, servis motocyklů, skůtrů a ATV

.......kvalitní motocajky do bláta, na okruh i na silnici
 
Registrace
 
 
 
naše nabídka e-shop
Tipy a udržba motocyklu Přepravní služby

Doprava + převod ČR 119,-Kč

Doprava+dobírka ČR 119,-Kč

Při objednávce nad 3000,-Kč

doprava a platba ČR ZDARMA


Doprava+dobírka SK 235,-Kč

Doprava + převod SK 235,-Kč

Akceptujeme platební karty

Přijímáme platby kartou VISA, MasterCard, Dinners Club, Discover a JCB (pouze v kamenném obchodě).

EET evidence

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

 

Na úvod » Destičky, kotouče, hadice » NISSIN radiální brzdové pumpy » Nissin radiální pumpa MCBR19N černá - set

Nissin radiální pumpa MCBR19N černá - set

 
 
Číslo výrobku:
MCBR19NB
Naše cena s DPH:
5.490 Kč
Naše cena bez DPH:
4.537,19 Kč
Cena v cizí měně:
215,29 EUR
Termín dodání:
skladem
 
ks
 
 
 
 
 
 

Popis výrobku

Nissin radiální pumpa MCBR19N černá - set. Radiální brzdová pumpa-univerzální pro sportovní nebo sportovně cestovní použití. Pumpa je kompletně připravená k montáži s nádobkou, páčkou a brzdovým spínačem, průměr vnitřního pístku 19 mm, svoji sílou vyhovuje pro použití na dva čtyř pístkové nebo na šestipístkové brzdiče. 

 

K pumpě Vám v případě potřeby dodáme, brzdové hadice na míru Vašeho motocyklu, kompletní náhradní díly (samotné páčky, díly pro repas pumpy), nebo páčky CNC.

 

Sada obsahuje, radiální pumpu s páčkou, nádobku s držákem, 2 - pinový brzdový spínač, objímku pro zrcátko. 

 

  • 19mm pístek
  • barva pumpy černá, barva páčky stříbrná
  • pro řidítka 22mm
  • nastavitelná páčka 6 poloh

 

Hlavní rozdíl mezi radiální a axiální pumpou je směr pohybu pístku. Radiální - pístek se pohybuje ve stejném směru jako brzdová páčka. "Klasická“ (axiální) - pístek se pohybuje kolmo (nebo velmi blízko kolmému směru) na páčku. Je pochopitelné, že získáte lepší cit při brzdění, když se páčka bude pohybovat ve stejném směru jako pístek. To je hlavní výhoda radiální konstrukce. Brzdění je tak citlivější a dobře dávkovatelné. Oproti axiální, kdy buď brzdíte moc prudce nebo nebrzdíte vůbec. Proto je radiální brzdová pumpa dávána na mnoho novějších sportovních a supersportovních motocyklů již v seriové výbavě a díky citlivému dávkování brzdného účinku je doporučena i pro bezpečnou jízdu na běžných silnicích. 

 
 

Odeslat dotaz

Odeslat dotaz
 

Doporučit

Doporučit
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist