technika podvozku - All Balls racing |

 
Registrace
 
 
 
naše nabídka e-shop
Tipy a udržba motocyklu Přepravní služby

Doprava + převod ČR 119,-Kč

Doprava+dobírka ČR 119,-Kč

Při objednávce nad 3000,-Kč

doprava a platba ČR ZDARMA


Doprava+dobírka SK 235,-Kč

Doprava + převod SK 235,-Kč

Akceptujeme platební karty

Přijímáme platby kartou VISA, MasterCard, Dinners Club, Discover a JCB (pouze v kamenném obchodě).

EET evidence

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

 

Na úvod » Technika podvozku » technika podvozku - All Balls racing

technika podvozku - All Balls racing

Kompletní online katalog All Balls naleznete zde , pokud si něco vyberete napište nám zde , obratem Vás budeme kontaktovat o ceně a dostupnosti.

All Balls Racing,USA vyrábí a dodává především ložiskové sady včetně těsnění, gufera pro motocykly a ATV a také speciální startéry a kabelové sady. All Balls Racing je specializovaný dodavatel vysoce kvalitních značkových náhradních dílů za přijatelné ceny.

Sortiment:

  • Sady ložisek a těsnění do kol - obsahují všechna ložiska a těsnění potřebná při repasi nábojů kol. V nabídce je rozsáhlá řada aplikací pro cestovní a off road motocykly a ATV. Ložiska pro kola byla vyvinuta specielně s ohledem na jejich odolnost proti vodě a nečistotám ve spolupráci s partnerskou firmou KML Bearing s ohledem na jejich použití v náročných pracovních podmínkách. All Balls ložiska jsou rychloběžná ložiska v prvotřídní kvalitě s nízkým odporem s těsněním s dvojitým pryžovým břitem, který zabraňuje vniknutí vody a nečistot a zadržuje uvnitř ložiska kvalitní vazelínu.
  • Rozpěrky kol - Voda a nečistoty se chovají jako brusná směs mezi těsněním a přidružené ploše rozpěrky. Pokud jsou rýhy dost velké, ztrácí těsnění těsnící funkci a voda s nečistotami se dostanou k ložisku. Standardní OE rozpěrky se běžně opotřebení za jeden rok ježdění v těžkých podmínkách. Měly by se vyměnit pokaždé, když se dělá servis ložisek. Rozpěrky All Balls jsou však navrženy tak, aby sloužily roky i v těch nejtěžších podmínkách. vyrábí se ve dvou variantách: hliníkové rozpěrky AB mají vnější obal vyrobený z tvrzené oceli, která je nalisována na hliníkové tělo a poskytuje tak povrch odolný proti opotřebení. AB ocelové rozpěrky jsou vyrobeny z 52100 tvrzené ložiskové oceli, která Vám bude sloužit roky.
  • Sady ložisek a těsnění do řízení - V sadách jsou použita kvalitní kuželíková ložiska, jejichž konstrukce omezuje vůli v řízení na minimum. Všechny sady obsahují horní a dolní kuželíkové ložisko a většina sad je včetně horního a dolního těsnění.
  • Sady ložisek a gufer pro klikové hřídele - V těchto sadách jsou použita ložiska japonských značek Koyo a Nachi. Gufera jsou z materiálu carbon/fluorocarbon a těsnící břit je opatřen speciální pružinou z nerezavějící oceli. To snižuje opotřebení čepu při „suchém“ rozběhu hřídele. Sady se dodávají převážně pro dvoutaktní off road motocykly a ATV.
  • Sada pro repasi zadního tlumiče - Všechny těsnící hlavy jsou vyrobeny z 6061-T6 hliníku pro úsporu hmotnosti. Tato těsnění mají také odvzdušňovací otvor, který pomáhá odstranit vzduch z olejové nádobky během montáže těsnící hlavy. Olejové těsnění využívá dvojbřitý design a elastomer s nízkým třením. Toto nedovoluje vniknutí nečistot a zároveň zajišťuje nižší tření.Prachové těsnění využívá těsnění s pružinkou, které udržuje konstantní tlak a zaručuje zamezení vniku nečistot po celou dobu životnosti ložiskové hlavy. Na starších těsnících hlavách Yamaha v All Balls odstranili složité provedení z více částí a montáž nového těsnění je tak jednodušší.
  • Sady ložisek uložení zadní kyvné vidlice - Sady obsahují všechna ložiska,čepy, pouzdra, těsnění potřebná pro opravu uložení kyvné vidlice dle tovární specifikace. Čepy a hřídele jsou vyráběny z ložiskové oceli 52100, pro vysoká zatížení a dlouhou životnost. Předností sad jsou podložky potažené speciálním „Teflon D“ materiálem v místě styku s axiálním jehlovým ložiskem. Toto zabraňuje průniku vody a abrazivních nečistot do ložiska a zvyšuje tak jeho životnost.
  • Sady ložisek a těsnění pro „přepákování“ odpružení - Sady obsahují ložiska včetně spodního ložiska tlumiče pérování, čepy, pouzdra a těsnění pro kompletní opravu přepákování v továrních specifikacích. Tyto sady jsou nejkompletnějšími vyráběnými sadami. Dodávají se pro většinu off-road motocyklů.
  • Gufera a stírací kroužky přední vidlice - Sady speciálních gufer a prachovek pro přední vidlice off road motocyklů Sady obsahují patentovaná gufera se symetrickým trojbřitým tvarem , který rovnoměrně rozděluje tlak a tím snižuje provozní teplotu. Při srovnávacím testu životnost gufer překonala originální těsnění 3-5x. Tření je menší o 1/3-1/2 oproti originálním guferům, což zajišťuje „hladší“ kluznost vidlic. Všechny sady obsahují také prachovky. Jedině All Balls má kompletní řadu gufer a prachovek.
  • Sada ložisek a těsnění tlumiče pérování - Sady se vyrábějí zvlášť pro horní a dolní oko tlumiče. Obsahují horní nebo dolní ložisko a všechna příslušná těsnění, podložky popř. čepy přesně podle tovární specifikace. Sady se vyrábějí pro většinu typů off road motocyklů.
  • Sady ložisek a těsnění zadního kyvného ramena pro ATV (A-ARM kit) - Sady jsou předepsané jako náhrada za originální díly při repasi uložení kyvných ramen čtyřkolek. Čepy a pouzdra, které jsou součástí sad jsou vyráběny z tepelně upravené ložiskové oceli 52100, což zvyšuje jejich odolnost a prodlužuje životnost. Součástí sady jsou také příslušná těsnění.
  • Sady ložisek a těsnění pro diferenciály ATV - Každá sada obsahuje všechna ložiska a těsnění potřebná pro repasi ATV diferenciálu. Přiloženo je také uživatelské schema pro správné umístění ložisek do diferenciálu. Dodávají se pro přední i zadní diferenciály ATV.
  • Řetězové kladky - Všechny vyráběné kladky jsou určené pro vysoká zatížení (HI-Performance), jsou vyráběné z barevného polyuretanu s vysokou tvrdostí: to zajišťuje jejich dlouhou životnost. Další předností kladek jsou přesná ložiska a dodatečné venkovní těsnění proti vodě a nečistotám zabraňující předčasnému zničení ložiska. Jsou kladkami s nejdelší trvanlivostí mezi vyráběnými kladkami. Dodávají se ve velikostech průměrů 34, 38 a 43 mm.
  • Těsnění brzdového bubnu - Ušetřete peníze za originální těsnění, tato těsnění jsou přímou náhradou originálu pro brzdové bubny čtyřkolek.
  • Sady kloubů pro řídící tyče čtyřkolek - Sady obsahují vnitřní a vnější klouby vyráběné pro snadnou opravu opotřebovaných tyčí. Vyrábějí se pro většinu japonských značek ATV.
  • SADY ŘÍDÍCÍCH TYČÍ PRO ATV - Každá sada obsahuje dvě řídící tyče, čtyři klouby společně se závlačkami a pojistné matky. Vymeňte 10mm Yamaha řídící tyče náchylné ke zlomení za All Balls zesílené 12mm řídící tyče.

   

 

 
 
 
 
 
 
 
TOPlist