Prodejna, servis a e-shop je stále v provozu!!! Vážení zákazníci, na základě prohlášení vlády, je udělena výjimka pro opravy silničních vozidel a prodej náhradních dílů.

radiální brzdové pumpy

Hlavní rozdíl mezi radiální a axiální pumpou je směr pohybu pístku. Radiální pístek se pohybuje ve stejném směru jako brzdová páčka. "Klasická“ (axiální) pístek se pohybuje kolmo (nebo velmi blízko kolmému směru) na páčku. Je pochopitelné, že získáte lepší cit při brzdění, když se páčka bude pohybovat ve stejném směru jako pístek. To je hlavní výhoda radiální konstrukce. Brzdění je tak citlivější a dobře dávkovatelné.

Oproti axiální, kdy buď brzdíte moc prudce nebo nebrzdíte vůbec. Proto je radiální brzdová pumpa dávána na mnoho novějších sportovních a supersportovních motocyklů již v sériové výbavě a díky citlivému dávkování brzdného účinku je doporučena i pro bezpečnou jízdu na běžných silnicích.

 

Stránka 1 z 1 - 7 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 7 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.