Brembo 16RCS Corsa Corta kovaná radiální spojková pumpa s kloubovou páčkou

 
  • 1 z 6
 

kovaná radiální spojková pumpa 16RCS Corsa Corta s kloubovou páčkou a 15mm pístkem vhodná pro běžné spojkové systémy, RCS (Ratio Click Systems) nastaví rozteč páky dle Vašich požadavků 16-18mm

Dostupnost 2-5 pracovních dní
Cena 8 500 Kč bez DPH
10 285 Kč / ks    
Kód produktu BRM-110C74050
Značka Brembo Moto - Itálie
Kategorie radiální brzdové a spojkové pumpy
 

Brembo kovaná radiální spojková pumpa 16RCS Corsa Corta s kloubovou páčkou. V případě potřeby je možné k pumpě dodat objímky pro instalaci zrcátek. V sekci soubory naleznete tabulku osazení dle modelu motocyklu, technický list a návod pro montáž.

Hlavní válec spojky 16RCS CORSA CORTA nezahrnuje seřízení BITE POINT (brzdová funkce CORSA CORTA), je to jednoduše hlavní spojkový válec rodiny CORSA CORTA, neexistují žádná technická vylepšení ani rozdíl mezi ekvivalentní standardní spojkou RCS, jde od spojkový systém do páru pro brzdovou pumpu Corsa Corta:-)

  • Pouzdro pumpy vyrobené z kovaného hliníku
  • Přesné opracování na moderních CNC automatech s tvrdě eloxovaným povrchem
  • Průměr pístu 15mm
  • RCS (Ratio Click Systems) nastaví rozteč páky dle Vašich požadavků 16-18mm
  • nastavení 16mm má delší krok vystavení spojky, s menší silou vyvinutou na páčku po vykonání delší dráhy páčky
  • nastavení 18mm má kratší krok vystavení spojky, s větší silou vyvinutou na páčku po vykonání kratší dráhy páčky
  • Výklopná páčka
  • Mikrospínač brzdového světla v základním balení
  • Používejte jen brzdové kapaliny DOT 4
  • Upevnění na řídítka průměru 22,2mm
  • Hmotnost 350g
  • Utahovací moment odvzdušňovacího šroubu: 12÷16 Nm
  • homologace pro silniční provoz
  • sestavu nádobky pro spojkovou pumpu naleznete zde

Díly pumpy jsou identické s pumpami použitými v seriálech MS v MotoGP nebo SBK a nabízejí nejvyšší možnou přesnost a spolehlivost.

Tato čísla označují průměr pístu a možnosti použití:

  • 16RCS je správnou volbou v 99 % aplikací. Pro motocykly s originálním průměrem pístu hlavního válce spojky 14 nebo 15mm. Průměr pístu je 15mm, Brembo pojmenovalo tento hlavní válec 16RCS pouze pro marketingové účely.
  • 17RCS je alternativa 16RCS, pasuje na motocykl, jehož průměr pístu hlavního spojkového válce je 15mm, odpovídá brzdě 17RCS, lze také použít v kombinaci s předimenzovaným pomocným spojkovým válcem nebo s kluznou spojkou.
  • 14RCS správná volba pro motocykly, jejichž průměr pístu hlavního spojkového válce je 11, 12 nebo 13mm, například Ducati Monster
  • 19RCS neinstalujte bez dozoru mechanika, při použití na standardním motocyklu bude páka velmi tvrdá a obtížně pohyblivá, tento hlavní válec se smí používat pouze s kluznými spojkami nebo pro aplikace vyžadující tak velký průměr pístu.

Tělo hlavního válce
Tělo hlavního válce je z hliníkové slitiny, vyrobené kováním a následně CNC (Computer Numerical Control) obrobeno odlehčovacím frézováním. Velmi uzavřené výrobní tolerance, podobné těm, které se používají v MotoGP, zaručují dokonalé sladění s plovoucím pístem díky dosud nevídané přesnosti práce. Pro povrchovou úpravu byl zvolen tvrdý eloxovací, elektrolytický proces, který přeměňuje povrch hliníku a jeho slitin na různě tvrdý oxidový povlak, který zaručuje velmi vysokou odolnost proti oděru a korozi.

Páčka spojky
Páka je vyrobena ze dvou hlavních součástí: závodního pohonu páky a samotné páky, skládací a vyrobená kováním. V pákovém kloubu je vložen patentovaný systém, který umožňuje otáčení pouze účinkem případného klopení kola, bez možnosti náhodného otočení a získání větší dynamické bezpečnosti.
Ovladač nastavení vzdálenosti páky od řídítek byl přemístěn a nyní je v ose se samotnou pákou, což zaručuje montáž případného dálkového přestavování.
Při použití tohoto ovládání se tlačná tyč lisu nepohybuje vzhledem k tělu hlavního válce a udržuje nejlepší pracovní úhel tlačné tyče. Proto se účinnost kinematického pohybu nemění ani přiblížením nebo přiblížením páčky spojky k řídítkům, což zajišťuje menší tření a nedostatek rozptýlených sil.
Páka má navíc svůj opěrný bod na těle čerpadla pomocí systému pouzdro/kalibrový čep, který zaručuje vysokou tuhost a lepší cit spolu s vysokou odolností proti opotřebení.

Spínač
Tento hlavní spojkový válec NENÍ dodáván se spínačem, pokud spínač spojky potřebujete, je zapotřebí průtokového šroubu s tlakovým spínačem, který se monutje na místo původního průtokové šroubu skrze banjo spojkové hadice. Tlakový spínač naleznete zde, provední M10x1,00.

katalog spojka a její díly
brzdové pumpy Brembo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: