Nissin radiální pumpa MCBR19

 
Tip
  • 1 z 10
 

Nissin radiální brzdová pumpa  s pístkem 19mm pro sportovní nebo sportovně cestovní použití, kompletní sestava s nádobkou, páčkou, objímkou pro zrcátko a brzdovým spínačem, na výběr černá nebo zlatá pumpa a černá nebo stříbrná páčka

Cena 4 698,35 Kč bez DPH
5 685 Kč / sada
Značka Nissin Brake Kogyo - Japonsko
Kategorie Nissin brzdové komponenty
Zvolte variantu
big 152641260147 item name Kód produktu 1036805/BMT19-10 barva: pumpa černá / páčka stříbrná Skladem (1 sada) 5 685 Kč / sada
4 698,35 Kč bez DPH
   
big 1919133 img 1526412483 Kód produktu 1036807/BMT19-30 barva: pumpa zlatá / páčka stříbrná Běžně do 72 hod 5 685 Kč / sada
4 698,35 Kč bez DPH
   
0d9837638327409184135c4498fa7bda Kód produktu 1036808/BMT19-31 barva: pumpa zlatá / páčka černá Skladem (1 sada) 5 685 Kč / sada
4 698,35 Kč bez DPH
   
452d7eee612949fe958e411c99a52b24 Kód produktu 1036806/BMT19-11 barva: pumpa černá / páčka černá Skladem (1 sada) 5 685 Kč / sada
4 698,35 Kč bez DPH
   
 

Nissin radiální pumpa MCBR19. Radiální brzdová pumpa-univerzální pro sportovní nebo sportovně cestovní použití. Pumpa je kompletně připravená k montáži s nádobkou, páčkou a brzdovým spínačem, průměr vnitřního pístku 19 mm, svoji sílou vyhovuje pro použití na dva čtyř-pístkové nebo na šesti-pístkové brzdiče.

K pumpě Vám v případě potřeby dodáme, brzdové hadice na míru Vašeho motocyklu, kompletní náhradní díly (samotné páčky, díly pro repas pumpy), nebo páčky CNC.

Sada obsahuje, radiální pumpu s páčkou, nádobku s držákem, 2 - pinový brzdový spínač, objímku pro zrcátko. Vyústění pro nádobku brzdové kapaliny je u všech provedení pumpy shora.

  • 19mm pístek
  • barva pumpy a páčky dle výběru
  • pro řidítka 22mm
  • nastavitelná páčka 6 poloh

Hlavní rozdíl mezi radiální a axiální pumpou je směr pohybu pístku. Radiální - pístek se pohybuje ve stejném směru jako brzdová páčka. "Klasická“ (axiální) - pístek se pohybuje kolmo (nebo velmi blízko kolmému směru) na páčku. Je pochopitelné, že získáte lepší cit při brzdění, když se páčka bude pohybovat ve stejném směru jako pístek. To je hlavní výhoda radiální konstrukce. Brzdění je tak citlivější a dobře dávkovatelné. Oproti axiální, kdy buď brzdíte moc prudce nebo nebrzdíte vůbec. Proto je radiální brzdová pumpa dávána na mnoho novějších sportovních a supersportovních motocyklů již v seriové výbavě a díky citlivému dávkování brzdného účinku je doporučena i pro bezpečnou jízdu na běžných silnicích.

brzdové pumpy Nissin

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: