Domů › DÍLY A DOPLŇKY PODLE MOTOCYKLU › BMW › 1000
1 2 3 ... 16 »
Stránka 1 z 16 - 370 položek celkem
ESE-SW je speciální verze Exhaust Servo Eliminator, přepínatelný modul eliminátoru výfuku, Plug 'n Go připojení
sada sada obsahuje brzdové destičky pro jeden přední brzdový kotouč, směs EPFA447HH (Road Racing) pro použití na silnici a na okruhu
závodní brzdové destičky SBS, směs Dual Sinter DS-1, pro třmeny Nissin, BMW M 1000 RR 21-25, M 1000 R 23-25, M 1000 XR 24-25, S 1000 RR 20-25, Honda CBR 1000 RR-R 20-23
přední pevný brzdový kotouč Brembo ORO 168B407D7 kulatý profil, kotouče Brembo ORO vynikají prvotřídní kvalitou a zpracováním, plnohodnotná náhrada za originální kotouče
směs RST je vhodná pro sportovní jízdu na okruhu a na silnici, pro třmeny Nissin, BMW M 1000 RR 21-25, M 1000 R 23-25, M 1000 XR 24-25, S 1000 RR 20-25, Honda CBR 1000 RR-R 20-23
kompaktní verze Scottoiler Micro xSystem 3.0+ s ovládáním přes Bluetooth prostřednictvím aplikace Scottoiler, model 2025, jednoduchá obsluha = optimální mazání řetězu za všech jízdních podmínek, navíc zdarma olej All Climate 250ml na dalších až 6 tis.km
originální brzdové destičky Brembo jsou náhradou OEM, sada obsahuje brzdové destičky pro jeden přední brzdový kotouč
PBR 2198 řetězové kolečko přední 15,16,17 zubů, pro řetěz 525, BMW HP4 12-14, M 1000 RR 21-24, M 1000 R 23-24, M 1000 XR 24, S 1000 RR 10-24, S 1000 R 17-24, S 1000 XR 15-24
SKF sada ložisek předního kola s těsněním.
Scottoiler xSystem 3.0+ s ovládáním přes Bluetooth prostřednictvím aplikace Scottoiler, model 2025, sada s olejem All Climate použití ve všech teplotách 0-40˚C, jednoduchá obsluha = optimální mazání řetězu za všech jízdních podmínek, navíc zdarma olej All Climate 250ml na dalších až 6 tis.km
BMW S 1000 XR 24-25, rozšíření bočního stojánku Hepco&Becker
BMW S 1000 XR 20-23, rozšíření bočního stojánku Hepco&Becker
BMW S 1000 XR 24-25, černé padací rámy s ochranným protektorem Hepco&Becker
BMW S 1000 XR 20-23, černé padací rámy s ochranným protektorem Hepco&Becker
BMW S 1000 XR 20-23, koncovka výfuku SC1-S v titanovém nebo karbonovém provedení, bez homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 XR 20-23, koncovka výfuku SC1-R v titanovém nebo karbonovém provedení, bez homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 RR 23-24, koncovka výfuku S1 v titanovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 RR 23-24, koncovka výfuku CR-T v titanovém nebo karbonovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 RR 20-22, Euro 5, koncovka výfuku S1 v titanovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 RR 20-22, Euro 5, koncovka výfuku CR-T v titanovém nebo karbonovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 R 21-24, koncovka výfuku S1 v titanovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW S 1000 R 21-24, koncovka výfuku CR-T v titanovém nebo karbonovém provedení, homologace, z důvodu obchodních podmínek výrobce je cena na dotaz
BMW M 1000 R 23-24, BMW S 1000 R 21-24, přední spoiler Puig Naked, poskytuje větší přítlak na přední kolo, větší stabilita při vysokých rychlostech, brzdění a změně směru
Nastavení